Onze klant gelegen in Brugge is op zoek naar een aankoop/resource coördinator om het team te vervolledigen. Als resource coördinator sta je in voor de correcte aanvoer van de grondstoffen die nodig zijn voor de productie van de verse smeersalades en bereide maaltijden. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?
Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks bestellen van verse ingrediënten en producten met een langere houdbaarheid, met oog voor productieplanning en verbruik
Dit omvat het beheren van minimale voorraden volgens prognoses, het tijdig aanvullen van voorraden bij nieuwe starts, het afbouwen van voorraden bij uitfasering en het anticiperen op seizoensgebonden producties
Je voert dagelijkse voorraadcontroles uit in het ERP-systeem, houdt leveringen nauwkeurig in de gaten, lost leveringsfouten op en verzorgt de administratie van aankooporders
Daarnaast beheer je een deel van de productieplanning en zorg je voor het bestellen en leveren van Intercompany producten en halffabricaten vanuit verschillende locaties
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een voedingsbedrijf dat bereide maaltijden, maaltijdsalades en boterhamsalades vervaardigt. Je komt terecht in een hecht team van ambitieuze mensen. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met eigen vervoer en voorziet voldoende parkeergelegenheden voor zijn medewerkers.
Jouw profiel
Naar welk profiel is onze klant gelegen in Brugge op zoek voor de openstaande vacature van aankoopcoördinator?
Je beschikt over een bachelor / master Logistiek of gelijkwaardig door ervaring
Je werkt nauwkeurig, planmatig en gestructureerd
Je bent in staat om met verandering om te gaan in een complexe, dynamische en snel veranderende omgeving
Je bent een teamplayer, communicatief, leergierig, pragmatisch met een affiniteit voor planning
Je kan je professioneel uitdrukken in het Nederlands & Frans, kennis Engels is een pluspunt
Je hebt kennis van bedrijfsspecifieke software zoals ERP pakket en MS Office pakket
Je bent resultaat- en oplossingsgericht met een hands-on mentaliteit
Continuous improvement zit in je DNA
Je bent een geboren communicator, zowel met interne stakeholders (magazijniers, aankoop, kwaliteit, productie, planning) als met externe contacten (vooral leveranciers)
Onderhandelen zit in je bloed en je slaagt erin je doel te bereiken met een goeie portie doorzettingsvermogen, maar altijd op een professionele manier met respect voor de ander
De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
Aanbod
Wat mag je van onze klant gelegen in Brugge verwachten?
Je komt terecht in een omgeving met aandacht voor jou als persoon: je kan rekenen op een leidinggevende die bereikbaar is en jou de nodige begeleiding kan bieden
Je zal werken in moderne kantoren in Brugge en kan na de werkuren genieten van een gloednieuwe bedrijfsfitness (inclusief gratis spinninglessen door een gecertifieerde coach!)
's Ochtends geniet je van een versgemalen koffie en 's middags deel je de lunch met collega's uit de verschillende afdelingen
Geen eilandjes te bespeuren bij onze klant, wel een team waar jij je zeker welkom bij voelt ;-)
Daarnaast kan je natuurlijk ook rekenen op een correcte verloning (rekening houdende met jouw ervaring) in een 38 urenweek waar glijdende werkuren bespreekbaar zijn